dinsdag 12 augustus 2014

Haken op mijn werk.

Op mijn werk in de diverse paauzes zat ik dus uiteraard te haken, tot grote verbazing van mijn collegatjes. De meeste vinden het wel superleuk .
En de term creatieveling valt regelmatig.
En van mijn collegatjes kwam met de vraag of ik ook een babymutsje kon haken voor de nog ongeboren dochter van haar zus. Ehhhhh , ja vast wel.
Na een weekendje speuren op google had ik nog geen leuk mutsje gevonden en dus ben ik zelf maar wat gaan proberen, het moest oudrose worden, gelukkig had ik dat nog in huis dus.......
dit  is het geworden . Een Babybaret. ( op een meloen , ik had even geen ander model )
en ik had nog een restje van de bol over dus......
ook nog een paar slofjes erbij gemaakt.  helemaal goed.
Maar ....kon ik er dan ook nog zo'n leuk tutteldoekje bijmaken?
Ja waarom niet. Mijn eerste tuttldoekje.
De serie is compleet. Erg leuk om te doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten